HjemBilerElektrobilerCrawlere
Print produktark

Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler Portal Rød RTR

(3)
Tilhører kategori
Crawlere
Handle nå, del opp eller betal senere. Walley Les mer
kr 7.495,-
3|1|488
VareID: 49327, Produktnr: AXI03003BT2
LoadWalleyWidget
Produktinfo
Anbefalt tilbehør
Tips en venn
Anmeldelser

Produktinformasjon

Jeep JLU i rød/orange RTR-versjon! SCX10 III er den nyeste crawlerplatformen fra Axial med DIG-funskjon i girkasse og portalaksler. RTR-versjonen kommer med lakkert karossei, ferdig montert elektronikk og 2.4G sender med mottaker. Elektronikken er laget for å tåle vann og med Spektrum Firma Smart-esc har man kompakt og holdbar elektronikk.

Anbefalt tilbehør

PS! Produkt kan avvike fra video.Les merKlippet er lagt til som relevant opplysning til produktet, men er ikke nødvendigvis identisk. Innhold i en produktvideo, testvideo eller et review kan avvike fra produktet som selges. Dette kan gjelde farger, spesifikasjoner, versjonsforskjeller, regionsforskjeller m.m. Det er produktets navn, beskrivelse og bilder du skal forholde deg til ved kjøp av varen.

OK
Med flere skaladetaljer som V8-motor, girkasse og diverse covers får man et korrekt design, samtidig som man beskytter elektronikk og mekaniske deler.

Batterivalg
Det følger ikke med batteri eller lader i denne pakken så det må man kjøpe i tillegg. Bilen er utstyrt med IC3-plugg, så batterier med EC3 eller IC3-plugg kan benyttes og den fungerer med 2-3S LiPo og 6-9celler NiMh. Bilen har egen batteriboks for shorty-packs i senter venstre side med maksstørrelse 105x47mm, alternativt kan større batterier på opptil 140x47mm plasseres bak senter på tvers i egen batteriholder der. Batterihøyde er mindre kritisk. Husk også 4stk AA-batterier til senderen.
Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler Portal Rød RTR

DIG-funksjon lar deg låse den bakre akslingen og gir forhjulsdrift for mindre svingradius, dette gjøres på en 3. kanal på en egen mikroservo. Portable akslinger øker også bakkeklaringen og minker torque-twist.

Nødvendig tilbehør:
  • Batteri
  • Lader

  • Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler Portal Rød RTR

    Spesifikasjoner:
    Skala1/10
    Bakkeklaring76.2mm
    Dimensjoner485x234x241mm (LxBxH)
    VannbestandigJa
    Vekt2.9kg
    Hex12mm
    Hjulvidde312mm
    Product details in english
    Introduction
    The 1/10 scale, ready-to-run Axial® SCX10? III Jeep® JLU Wrangler 4WD marks the next step forward in scale off-road action. While continuing to incorporate key components that have made SCX10? vehicles successful, the SCX10? III increases chassis realism with details that include a replica V8 engine to house the installed brushed motor. Its mated to a realistic transmission housing and transfer case, like a 1:1 vehicle. The RTR also comes complete with the Spektrum? DX3? 3-channel 2.4GHz DSMR® transmitter and Firma? 40A ESC/receiver ? for a radio system thats ready to give you the advantages of innovative Spektrum? Smart technology.

    FeaturesReplica V8 engine, transmission housing and transfer case cover and protect the motor while improving scale appearance
    Chassis tray accepts full-size, "standard" LiPo or NiMH batteries, with space on the side rails for running small pack sizes
    DIG function lets you lock the rear axle from the transmitter for front wheel drive and a tighter turning radius
    Two-speed transmission option available for high and low speeds
    Portal axles increase ground clearance and reduce torque twist
    Adjustable wheelbase chassis allows each driver to choose the size of their chassis
    Inner fenders and floor sides hide internal components usually visible from the side of the chassis
    Licensed KMC Machete 3-piece beadlock wheels provide scale looks and let you remove and replace tires without gluing
    Officially licensed Nitto Trail Grappler tires in a new taller and wider size increase ground clearance and grip
    Fully rebuildable, oil-filled shocks include clear anodized, threaded shock bodies, coilover springs, and an emulsion-style cap with screw for easier rebuilds
    Spektrum? DX3? 2.4GHz DSMR® radio offers superior range, response, and interference resistance and is Smart technology compatible
    High-quality Spektrum? Firma? Smart 40A ESC/receiver provides the innovative telemetry capabilities of exclusive Spektrum? Smart technology
    Metal gear, 15kg high torque servo is waterproof for driving with confidence in any weather and trail conditions
    Scale Jeep® Wrangler Unlimited body with detailed interior

    OverviewOut of the box, the SCX10? III Jeep® JLU Wrangler transmission features a third-channel DIG function that lets you lock the rear axle from the transmitter for front wheel drive and a tighter turning radius. As an alternative, you can set up the vehicle with a two-speed transmission instead and select between high and low speeds. If youd like to use both the two-speed transmission and DIG function, just add another servo and a radio with at least four channels (such as the 5-channel Spektrum? DX5).

    The SCX10? III Jeep® JLU Wrangler uses portal axles to improve performance by increasing the ground clearance and reducing torque twist. Its standard battery tray accepts full-size "standard" LiPo or NiMH packs. Theres space on the side rails as well for drivers who prefer smaller packs. Inner fenders and floor sides hide internal components that would usually be visible from the side of the chassis.

    The chassis is topped off with a Jeep® Wrangler Unlimited four-door body that includes a roll cage, front hood vents and cowl, windshield wipers, mirrors, door handles and other molded-in details, plus a detailed interior and LED lighting. New taller and wider, officially licensed Nitto Trail Grappler tires on 3-piece beadlock wheels add more scale realism and more grip on dirt, rocks, and all other off-road trails.

    With the Spektrum? DX3? radios exclusive DSMR® technology, youll enjoy the superior range, response, and interference resistance of exclusive DSMR® technology. Together with the installed Firma? Smart 40A ESC/receiver, it also offers the advantages of exclusive Spektrum? Smart technology. Install a Spektrum Smart LiPo battery and you can view vehicle battery capacity at a glance on the DX3 transmitters voltage level indicator. Outfit the DX3 with the optional BT2000 Bluetooth module and download the free Spektrum Dashboard? app to your smart device, and youre also ready to use Smart real-time telemetry ? without needing on-board sensors or modules.
    Mer info på Engelsk

    Anbefalt tilbehør

    SkyRC E680 12/220V 80W Computerlader
    3|21|235
    kr 699,-
    Varta Industrial Pro AA batterier - 4stk
    3|977|4
    kr 29,-
    Fuse Overgang - Female EC3 til Male Deans
    3|73|206
    kr 59,-
    3s 3200mAh - 30C - Spektrum LiPo IC3
    3|9|313
    kr 649,-
    2s 5500mAh - 60C - Gens Ace Hard Case Deans Wire
    3|47|197
    kr 459,-
    Fuse Ladekabel - EC3
    3|64|206
    kr 95,-
    3s 2200mAh - 50C - Spektrum LiPo IC3
    0|0|313
    kr 519,-
    2s 5000mAh - 50C - Spektrum LiPo HC IC3
    0|0|197
    kr 759,-
    Spektrum S120 USB-C Smart Charger
    0|0|235
    kr 269,-

    Produktanmeldelser

    Super fornøyd
    Bruker ga kun karakter
    22.03.2021 av STIAN TH
    Har nå kjørt bilen i 4 timer ingen feil kommer godt frem. jeg her låst fri kobling på bak diff trenger ikke å bruke den
    Dette hjalp meg 2
    Tips. Til den. Som enda har nytt kit, liggend
    Bruker ga kun karakter
    13.03.2024 av Odd Steinar5
    Disse. På YouTube. Fleste sier. Dette er beste i for å få. Korekt skala. 2 speed disse 2 løsninger. Som en har servo på. Disse som har kjøpt RTR. Dere har da svaret på. Ja fleste svakheter. Laget . Ferdig lakker. Malt. Inne i bilen. Motor. Dere skulle nåd frem. Et sted på , ha er på ELEFUN. Alt fra 1/24 og oppover . Der selger både RTR og kit. Alle merker. I fra minst til størst. ???? Takk
    Dette hjalp meg
    Ikke fornøyd
    Bruker ga kun karakter
    10.09.2020 av TROND OLAV
    Servo røyk etter 5 meter test innendørs.viste seg at esc var satt til 7,4V. Fikk ny servo med alt for kort kabel.nå trøbler esc.får ikke justerer endpoint på servo.servo brakett til styreservo gir etter ved sving.noe som gir dårligere sving.plasten som er brukt er etter min mening dårlig.anbefaler ikke denne bilen.
    Dette hjalp meg 4 7
    Viser 3 / 3 tilbakemeldinger
    Gi din tilbakemelding

    Flere så også på