Print produktark

GP Viper 500ARF Rød MA1266

Ikke lenger lagerført
Årsak kan være at produktet er utgått fra leverandør, erstattet med ny vare, eller har hatt for liten etterspørsel. Eventuelle spørsmål kan rettes til kundeservice.
Produktinfo
Tips en venn
Anmeldelser

Produktinformasjon

Rask modell som kan brukes med .25-.46 fuelmotor og passer veldig bra til luftracing. Vingen er karbonforsterket og tåler ekstremt krappe svinger i høy fart og modellen er også veldig rask å montere. Modellen har vært mye brukt i Gullknapp Modellflyklubb og Larvik Modellflyklubb til pylon-racing, da ble det brukt en SC .40 2-takt motor med standarisert propell slik at alle hadde likt utgangspunkt i racingen. For å komplettere denne modellen trenger man som sagt motor og propell, videre trenger man 4 standardservoer, radio, mottaker, batteri, fuel og startutstyr.

With a 2-stroke .25 and separated elevator/rudder control, the Viper 500 is a fun, everyday sport model. Use V-tail mixing and a larger engine, and it becomes a fiery, ultra-competitive "club racer"...and its AMA-legal for Quickie 500 in 424 and 428 classes!

World-famous airfoil designer Dr. Michael Selig created the airfoil specifically for Quickie 500 racing. Great Planes adds such performance-boosting "extras" as a perfectly formed engine mounting plate and?to minimize drag?specially engineered wheels and mounting hardware and recessed wing holddown bolts.

  • Assembles in as little as 6-8 hours!
  • Carbon fiber reinforced, wood/foam wing (on white and red versions) arrives covered in Top Flite® MonoKote® film.
  • Bolt-on tail provides accurate alignment for fast assembly, and can also be removed for easy transportation.
  • Includes "multi-fit," backplate-type, metal engine mount and low-drag nylon wheels.
  • Available precovered in red or white MonoKote or ready-to-cover.
  • SPECIFICATIONS
  • Stock Numbers:
  • GPMA1265 White
  • GPMA1266 Red
  • GPMA1267 Ready-to-cover (RTC)
  • Wingspan: 52 in (1320 mm)
  • Wing Area: 504 in² (32.5 dm²)
  • Weight: 3-3.4 lb (1360-1530 g)
  • Wing Loading: 13.7-15.4 oz/ft² (42-47 g/dm²)
  • Length: 41.3 in (1050 mm)
  • Engine Required: 2-stroke .25-.46 cu in
  • Radio Required: 4-channel for sport flying; 6-channel or higher for racing, with V-tail mixing; 4 standard servos
  • Flere så også på